מרכזי היזמות בתקשורת

  • האקתון 2018 - תלמידי עמל מפתחים מיזמים חדשניים למען אנשים עם מוגבלויות

    עשרות תלמידים מבתי הספר של קבוצת עמל, הגיעו למטה חברת מארוול בפתח תקווה ולקחו חלק באירוע "האקתון", שהיווה גם את שלב חצי הגמר בתחרות היזמות הארצית של קבוצת עמל ע"ש שמעון פרס, למען אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. האירוע נערך במעמד מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני, המובילה תפיסה חינוכית וחברתית חדשנית שבמרכזה חינוך ליזמות והקמת מרכזי יזמות חדשניים בשיתוף עם התעשייה ולמען הקהילה.

  • הזוכה במקום ראשון בתחרות יזמות 2018 - עמל שבח מופת בת"א על צמיד חכם למבוגרים

    במקום שני בתחרות היזמות הארצית למען אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, ע"ש שמעון פרס זכו תלמידי בית הספר עמל ליידי דיוויס בירושלים שיצרו לוח ציור עבור ילדים משותקים ובמקום השלישי - תלמידי בית הספר עמל בגין צפת שהמציאו רחפן עזרה ראשונה.

  • לתת לבני הנוער כלים לעולם המחר

    לקראת אירוע יזמות 2018 בשיתוף "כלכליסט" שייערך מחר, אמורת מנכ"לית עמל כי היתרון הגדול של היזם בעידן המודרני היא היכולת לשלב מגמות טכנולוגיות חדשות עם תועלות חברתיות הטמונות בהן.

  • מכוונים גבוה ולכולם: התיכוניסטים למען חברה שוויונית

    אפליקציה שמזהה צורך במתן עזרה, צמיד חכם שמעניק תמיכה עוטפת לאנשים מבוגרים ומשקפיים שמתריעים על מכשולים - שלושה מיזמים נוספים שעלו לגמר תחרות היזמות הארצית של קבוצת עמל.

  • מסתכלים לקושי בעיניים: התיכוניסטים שמשנים את העולם

    ממשקפיים חכמים שמסייעים לאנשים עם ליקויי שמיעה ורחפן לעזרה ראשונה ועד ללוח ציור שנשלט על ידי המוח - הכירו את ארבעה מתוך שבעת המיזמים שעלו לגמר תחרות היזמות הארצית של קבוצת עמל.